• Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten

    In opdracht van de voormalige gemeente Winschoten is een handboek opgesteld waarin de beoogde beeldkwaliteit voor de winkelpanden in het centrum van Winschoten wordt vastgelegd. Niet alleen de gevelarchitectuur, maar ook de manier waarop gevelreclame wordt toegepast is daarbij onder de loep genomen. Als beeldreferenties daarbij zijn onder meer de winkelfronten van de stad Groningen gebruikt. Kern van de boodschap is dat winkelarchitectuur moet inspelen op de architectuur van het totale pand en dat reclame-uitingen een integraal onderdeel zijn van het ontwerp van de winkelpui.
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten

    In opdracht van de voormalige gemeente Winschoten is een handboek opgesteld waarin de beoogde beeldkwaliteit voor de winkelpanden in het centrum van Winschoten wordt vastgelegd. Niet alleen de gevelarchitectuur, maar ook de manier waarop gevelreclame wordt toegepast is daarbij onder de loep genomen. Als beeldreferenties daarbij zijn onder meer de winkelfronten van de stad Groningen gebruikt. Kern van de boodschap is dat winkelarchitectuur moet inspelen op de architectuur van het totale pand en dat reclame-uitingen een integraal onderdeel zijn van het ontwerp van de winkelpui.
  • Beeldkwaliteitsplan kernwinkelgebied Winschoten

    In opdracht van de voormalige gemeente Winschoten is een handboek opgesteld waarin de beoogde beeldkwaliteit voor de winkelpanden in het centrum van Winschoten wordt vastgelegd. Niet alleen de gevelarchitectuur, maar ook de manier waarop gevelreclame wordt toegepast is daarbij onder de loep genomen. Als beeldreferenties daarbij zijn onder meer de winkelfronten van de stad Groningen gebruikt. Kern van de boodschap is dat winkelarchitectuur moet inspelen op de architectuur van het totale pand en dat reclame-uitingen een integraal onderdeel zijn van het ontwerp van de winkelpui.