• Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West
  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.

  • Ontwerp Fly Over Emmen West

    De provincie Drenthe wil de aansluiting van de N34 op de zuidelijke ringweg van Emmen door middel van een fly over volledig ongelijkvloers maken. Voor het architectonisch ontwerp van de fly over en de bijbehorende viaducten werd door de provincie een meervoudige opdracht uitgeschreven. Frans Beune Landschap en Stedenbouw eindigde bij deze competitie als tweede. In het landschapsontwerp is de overgang van de beboste Hondsrug naar het open beekdal van de Sleenerstroom gedramatiseerd. Vanaf de Fly over openbaart zich op een hoogte van 11 meter het uitzicht over het open beekdal. Bij het architectonisch ontwerp is de fly over als een landmark vormgegeven door de grote pijlers op als een opengewerkte boomvorm te ontwerpen. In het ontwerp zijn de constructies zo slank mogelijk vormgegeven en is gebruik gemaakt van vloeiende lijnen. De beide nieuw te bouwen viaducten zijn qua randafwerking en pijlervorm sterk verwant met de fly-over. De 3D beelden en de animatie zijn vervaardigd door BügelHajema Visuals.