• Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.
  • Twee fietsbruggen over Het Kanaal in Assen

    Deze brugontwerpen zijn vervaardigd in het kader van het weer bevaarbaar maken van Het Kanaal in Assen (de Blauwe As). De ontwerpen zijn gemaakt in het kader van een meervoudig onderhandse aanbesteding in opdracht van de Bouwcombinatie Jansen Venneboer-Van Heeteren- van Haarst. Op de bruglocaties liggen nu 2 vaste houten fietsbruggen. Vroeger hebben op de beide locaties zware houten draaibruggen gelegen. Daarop voortbordurend, zijn twee moderne, slanke draaibruggen ontworpen. Door te werken met een tuiconstructie zijn de bruggen al van veraf herkenbaar als draaibruggen. Door de tuiconstructie kon het brugdek dun blijven. De slagbomen zijn geïntegreerd in het leuningwerk. Een gedeelte van de dubbele bovenbuis draait horizontaal weg en sluit de vaarweg af voor het landverkeer voordat de brug wegdraait. De bruggen zijn in 2014 gerealiseerd.