• Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.
  • Verkeersbruggen in de Nobellaan en de Groningerstraat te Assen

    Het ontwerp voor deze twee verkeersbruggen kwam tot stand in het kader van het weer bevaarbaar maken van de Blauwe As. Deze vaarverbinding maakt het mogelijk om via het centrum van Assen van Groningen naar Meppel te varen en vise versa. Opdrachtgever bij deze meervoudig onderhandse aanbesteding was de bouwcombinatie Reef-Jansen Venneboer. De bruggen zijn vormgegeven als een modern archetype van een klassieke ophaalbrug. Door de sparingen in het brugdek en het ultra dunne ontwerp van de brugdekken, is de waterbeleving op- en rond de brug optimaal. Het ontwerp kenmerkt zich door een sterke integratie van de verschillende noodzakelijke objecten. Zo is een tweetal slagbomen in de hameitorens geïntegreerd, en zijn de landverkeersseinen en de scheepvaartseinen in de slagboomkasten geïntegreerd. De elektrotechnische en hydraulische besturing zijn beide in de hameitorens ondergebracht.