• Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen
  • Upgrading TT circuit Assen

    In opdracht van het TT bestuur is door Grontmij de algehele upgrading van het TT Circuit vormgegeven en gerealiseerd. Ondergetekende was daarbij verantwoordelijk voor de landschappelijke inpassing van de verschillende deelprojecten , het ontwerp van de gebiedsontsluiting en de vormgeving van parkeerlogistiek van het circuit. In het voormalige noordlusgebied zijn grootschalige autoparkeerterreinen vormgegeven. De voormalige noordlus is in deze infrastructuur als herkenbaar relict opgenomen. Het entreeplein van het circuit kreeg gestalte in samenhang met de plannen voor TT World, waarbij is samengewerkt met BO2 architecten. Het eerste specifieke motorparkeerterrein in Europa is een simpel ontwerp van halfverharde wegen en grasstroken. De motoren worden op het gras gestald. De standaard van de motoren staat op een smalle doorgaande gewapende betonstrook . Dit levert bij volle bezetting een spectaculair beeld op: 1.000 .000 PK, strak in het gelid.
  • Upgrading TT circuit Assen

    In opdracht van het TT bestuur is door Grontmij de algehele upgrading van het TT Circuit vormgegeven en gerealiseerd. Ondergetekende was daarbij verantwoordelijk voor de landschappelijke inpassing van de verschillende deelprojecten , het ontwerp van de gebiedsontsluiting en de vormgeving van parkeerlogistiek van het circuit. In het voormalige noordlusgebied zijn grootschalige autoparkeerterreinen vormgegeven. De voormalige noordlus is in deze infrastructuur als herkenbaar relict opgenomen. Het entreeplein van het circuit kreeg gestalte in samenhang met de plannen voor TT World, waarbij is samengewerkt met BO2 architecten. Het eerste specifieke motorparkeerterrein in Europa is een simpel ontwerp van halfverharde wegen en grasstroken. De motoren worden op het gras gestald. De standaard van de motoren staat op een smalle doorgaande gewapende betonstrook . Dit levert bij volle bezetting een spectaculair beeld op: 1.000 .000 PK, strak in het gelid.
  • Upgrading TT circuit Assen

    In opdracht van het TT bestuur is door Grontmij de algehele upgrading van het TT Circuit vormgegeven en gerealiseerd. Ondergetekende was daarbij verantwoordelijk voor de landschappelijke inpassing van de verschillende deelprojecten , het ontwerp van de gebiedsontsluiting en de vormgeving van parkeerlogistiek van het circuit. In het voormalige noordlusgebied zijn grootschalige autoparkeerterreinen vormgegeven. De voormalige noordlus is in deze infrastructuur als herkenbaar relict opgenomen. Het entreeplein van het circuit kreeg gestalte in samenhang met de plannen voor TT World, waarbij is samengewerkt met BO2 architecten. Het eerste specifieke motorparkeerterrein in Europa is een simpel ontwerp van halfverharde wegen en grasstroken. De motoren worden op het gras gestald. De standaard van de motoren staat op een smalle doorgaande gewapende betonstrook . Dit levert bij volle bezetting een spectaculair beeld op: 1.000 .000 PK, strak in het gelid.
  • Upgrading TT circuit Assen

    In opdracht van het TT bestuur is door Grontmij de algehele upgrading van het TT Circuit vormgegeven en gerealiseerd. Ondergetekende was daarbij verantwoordelijk voor de landschappelijke inpassing van de verschillende deelprojecten , het ontwerp van de gebiedsontsluiting en de vormgeving van parkeerlogistiek van het circuit. In het voormalige noordlusgebied zijn grootschalige autoparkeerterreinen vormgegeven. De voormalige noordlus is in deze infrastructuur als herkenbaar relict opgenomen. Het entreeplein van het circuit kreeg gestalte in samenhang met de plannen voor TT World, waarbij is samengewerkt met BO2 architecten. Het eerste specifieke motorparkeerterrein in Europa is een simpel ontwerp van halfverharde wegen en grasstroken. De motoren worden op het gras gestald. De standaard van de motoren staat op een smalle doorgaande gewapende betonstrook . Dit levert bij volle bezetting een spectaculair beeld op: 1.000 .000 PK, strak in het gelid.
  • Upgrading TT circuit Assen

    In opdracht van het TT bestuur is door Grontmij de algehele upgrading van het TT Circuit vormgegeven en gerealiseerd. Ondergetekende was daarbij verantwoordelijk voor de landschappelijke inpassing van de verschillende deelprojecten , het ontwerp van de gebiedsontsluiting en de vormgeving van parkeerlogistiek van het circuit. In het voormalige noordlusgebied zijn grootschalige autoparkeerterreinen vormgegeven. De voormalige noordlus is in deze infrastructuur als herkenbaar relict opgenomen. Het entreeplein van het circuit kreeg gestalte in samenhang met de plannen voor TT World, waarbij is samengewerkt met BO2 architecten. Het eerste specifieke motorparkeerterrein in Europa is een simpel ontwerp van halfverharde wegen en grasstroken. De motoren worden op het gras gestald. De standaard van de motoren staat op een smalle doorgaande gewapende betonstrook . Dit levert bij volle bezetting een spectaculair beeld op: 1.000 .000 PK, strak in het gelid.