• Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.
  • Herinrichting Vondellaan Haren

    In opdracht van de gemeente Haren is samen met ingenieursbureau TAUW een herinrichtingsplan voor de Vondellaan en omgeving opgesteld. In de oude situatie was de Vondellaan een brede, boomloze asfaltbaan, waar her en der geparkeerd werd en waar veel te snel werd gereden. In het ontwerp wordt de Vondellaan teruggebracht naar een 30 kilometerregime en wordt de wegbreedte versmald van 8 naar 6 meter. De kruisingsvlakken zijn in klinkermateriaal uitgevoerd. Door het verwijderen van de knik in het wegtracé en door de wegversmalling ontstaat extra ruimte voor nieuwe boombeplanting. Door de nieuwe boombeplanting en door het vervangen van de stoeptegels door afgestrooid asfalt, wordt de Vondellaan een typische Harense, lommerrijke straat. Onderdeel van het project vormde de herinrichting van het aanliggende parkje, het Hendrik de Vries plantsoen. Dit parkje is opgeknapt en van een nieuwe padenstructuur voorzien. Het parkje heeft op de noordoosthoek een nieuwe entree vanaf het kernwinkelgebied gekregen.